Countdown!

7 november 2016 - Valkenswaard, Nederland

Het is bijna zover! Over 4weken start mijn grote avontuur.

Zo links en rechts werd me gevraagd of ik ook zo van die verhaaltjes ging schrijven over mijn ervaringen tijdens mijn reis...Ben ik een goede schrijfster? Nee. Ga ik dit heel netjes bijhouden? Ik weet het niet. Wil ik een poging wagen? Ja, het is natuurlijk leuk en eigenlijk ook wel gemakkelijk (voorkomt dat ik whatsappgesprekken moet gaan knippen en plakken) om voor degene die het leuk vinden mij op deze manier te volgen. Dus bij deze mijn aller aller eerste!

4 December vlieg ik vanuit Schiphol via Singapore en Auckland naar Queenstown, gelegen op het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland, waar ik na een lange vlucht op 6 december arriveer. In Queenstown zal ik een aantal dagen verblijven om even bij te slapen en te acclimatiseren in het voor mij nu nog onbekende "backpackersleventje". Dit luxepaardje (ja, ik geef het heel eerlijk toe) levert haar immer topzware koffer, die altijd netjes op haar hotelkamer wérd gezet, in voor een backpack die ik overal zelf mee naartoe moet gaan sleuren. In bijna 13 weken tijd zal ik van het zuider-eiland naar het noorder-eiland reizen om daarna op 2 maart op het volgende vliegtuig te stappen naar Nadi, Fiji. Hoe mijn planning er dan uitziet is nog onbekend maar globaal is deze als volgt: maand Fiji, in 3mnd van Melbourne naar Cairns waar ik Oceanie verlaat en richting Zuid-Oost Azië zal vertrekken. In de tussentijd zal ik jullie proberen op de hoogte te houden!

Vind ik het spannend? Ja, doodeng zelfs.                                                                                Heb ik er zin in? Heel veel!

Maar voor nu...geniet ik thuis nog lekker van de aanwezigheid van mijn familie en vrienden!

Liefs mij!

1. Lieke Dijstelbloem:
    7 november 2016
    Elkie, het is bijna zover...Nu jij je in gaat zetten om deze blog goed bij te houden ga ik me inzetten dit veel te lezen ( ben ik over het algemeen ook slecht in). Zo zie je maar, samen komen we er wel!!
    Heel veel plezier lieve Elkie en ga genieten, zo gaaf wat je gaat doen! Heel veel plezier. Xx Lieke
  2. Eva:
    7 november 2016
    Stoere Chick! Ga je zeker volgen!
  3. Danielle:
    8 november 2016
    Ik vind t zo'n gave uitdaging van je!!! Vind het ook zeker leuk om jouw verhalen te gaan volgen. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen En alvast een heeeele goede reis
  4. Marijke:
    8 november 2016
    Ik ben zeker al weer 30 jaar geleden op de Fiji eilanden geweest en vind het leuk om te horen hoe het er nu is en hoe jij het gaat ervaren.
    Hele goede reis!
  5. Femke:
    6 december 2016
    Vandaag 6 december, jouw avontuur is nu echt begonnen!! Jij bent aan de andere kant van de wereld!! Even acclimatiseren en dan GAAN!! Pas goed op jezelf! Ik blijf je volgen!! X
  6. Sil:
    7 december 2016
    Hee Lieve Elk, wat mooi je eerste livebeeld op de app!!! Spring uit dat stapelbed en start nu je avontuur en GA, GA, GA. Pas goed op jezelf en ik maar iedereen blijkt blijven je graag volgen op je reisblog. LIEFS SIL